香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
包包 | 20th Jul 2010 | 包包日記 | (119 Reads)

Picture

 

嘩陳師奶你睇吓嗰邊!好似係張太嗰兩個仔黎㗎喎!

哎呀啋,做乜兩個牛高馬大嘅細路日光日白喺度打交㗎?話晒兩兄弟吖!

吓?就係為左爭橙!?唔係嘛,大庭廣眾做埋啲咁羞家嘅野!

嘩佢兩個咁打落去唔係路㗎喎,容乜易打埋我㗎?

哎呀,我開始覺得我嘅生命受到威脅喇,唔得!

打電話去漁農處投訴先!

點解唔報警?

快啲嘛!打個電話去漁農署投訴就可以即刻捉佢兩個去人道毁滅喎,幾有效率!

一個電話可以消滅兩條人命,真係抵過買一送一啦!

吓?淨係貓狗先用得㗎?唔早講!咁借條索頸繩畀我喇!


[1] Tulip

不要那麼殘忍,去社署先,勸交後出事,才由社工啊頭上電視。

再回應花世界肉肉露特約:霎時感冒 13th JUN 09

你都幾型幾HIGH喔,人遇到的乞丐你遇到的乞丐,
你就遇到西裝乞丐劫難,(不知幾時先可以轉運)。
明明借D錢給人積福,不用這樣話人就死,
又NO少看他的生命力那麼差,會折墮(口架)小聲說,
好事都變壞事,
乞丐 are in the street the whole10 years still have alive yet.
nian惠英紅囖(土里)影后添。咁样……
點都好過有D男人不做好自己去呃女人、害女人。仲話個女人要同他分享。
同他分享,叫李嘉誠分一半家產比他,同他分享,
問下李生同他分唔分。痴线。
你的網頁好盞鬼。

Lady 鬱金香
[引用] | 作者 Lady 鬱金香 | 23rd Jul 2010 | [舉報垃圾留言]


你啲文筆都唔錯,有冇考慮投稿火星日報?

[引用版主回覆] | 作者 包包 | 27th Jul 2010

[2]

投去金星光明報好d曪

Lady 鬱金香
[引用] | 作者 Lady 鬱金香 | 1st Aug 2010 | [舉報垃圾留言]